W E B S P R

Chvilku strpení, už to bude...

Co od nás můžete očekávat

Neslíbíme vám nic, co bychom nemohli splnit a když nastane nějaký neočekávaný problém, dozvíte se to jako první. Svou práci vykonáváme poctivě, zodpovědně a nejlépe, jak umíme a dokážeme. Co slíbíme, to splníme. Nevymlouváme se a nelžeme. Hrajeme čistě a fér.
Je na nás spolehnutí. Když se na něčem domluvíme, platí to a můžete se na nás spolehnout. Pracujeme a nemáme čas na to, vymýšlet nesmysly a obstrukce. Spolehlivost a kvalita naší práce jsou naší vizitkou a spokojenost klienta jsou naší odměnou.
K datům klienta, včetně přístupových údajů, přistupujeme tak, jako by byly naše vlastní. Náš tým je prověřený a dodržuje bezpečností zásady pro práci s citlivými údaji. Naše počítače jsou chráněny před viry a dalšími hrozbami a jsou využívány primárně pro pracovní úkony a ne k zábavě. Svěřená data považujeme, bez ohledu na jejich povahu, za důvěrná. Více o našich dalších zásadách a standardech se dozvíte zde.
Přestože je online svět silně neosobním prostorem, jsme především lidmi, kteří pracují pro lidi. Každý máme své potřeby a my pro ty vaše máme pochopení. Stejně tak pro nás nejste jen číslem klienta, ale především člověkem, se kterým se dá vždy domluvit. Očekáváte-li od nás strojový a strojený přístup, poohlédněte se raději jinde. Jsme lidé a nejsme nelidští ;)
Na námi provedené práce poskytujeme záruku. Není to ale běžná záruka, jakou vám leckde nabízí ohánějíc se při tom měsíci nebo roky. Naší prací jsou primárně aktualizace a správa webů. Pokud je vše v pořádku a nedojde k dalšímu zásahu, můžeme vám dát klidně dva roky záruku. Ale má to smysl a logiku? My si myslíme, že ne.
Naše záruka spočívá v předání provedené práce (po naší kontrole) a provedení vaší vlastní kontroly, zda je vše v pořádku. Pokud je vše tak, jak by mělo být, považujeme danou věc za vyřešenou a uzavřenou. Pokud se v průběhu času ukáže, že jste vy nebo my něco přehlédli (a nikdo jiný neprovedl další zásah), vždy vám nalezenou chybu/nedostatek/připomínku opravíme. Pokud by se ale mělo jednat o reklamaci v řádech měsíců, tak to již není možné považovat za reklamaci.
Nevytvoříme vám pravděpodobně nový web ani nešablonový redesign vašeho současného webu (jsme ale toto schopni zajistit).

Neopravíme vám web po napadení hackery a po neodborných zásazích třetích stran.

V rámci poradentví neprovádíme přímé řešení reklamací webů s dodavateli.

Pravděpodobně vám nezprovozníme váš nefunkční web - spravujeme weby, ale neopravujeme je.

Nepomůžeme vám s PPC kampaněmi a Sklik, pokročilými funkcemi GA, G-merchant, apod., ale jsme schopni pro vás vše zajistit.

Vše co umíme, naleznete na této stránce.
Webhostingové služby nenabízíme, ale jsme schopni vám webhosting zajistit a spravovat u některého z ověřených a vyzkoušených partnerů. Z nich doporučujeme především webhosting C4 a také webhosting Wedos. Rádi vám poradíme, který by byl pro vaše potřeby vhodnější.

Paušály, ceny a platby

Vždy záleží na typu požadavku a druhu aktualizace. Obecně lze ale říct, že u zavedených klientů při pravidelných příspěvcích/aktualizacích je možné s dobrými podklady počítat se čtvrt až půlhodinou pracovního času na jeden úkon.
Jsme fér a tak vám neúčtujeme započatou hodinu, ale reálný čas. Jednoduché aktualizace zaberou méně času a složitější více. Je to poměrně individuální a nelze paušalizovat ani v rámci paušálů. Pokud by se stalo, že by vám docházel během měsíce paušálem zaplacený čas, včas vás upozorníme na tuto skutečnost a domluvíme se, jak postupovat, aby nebyly vaše plánované aktualizace ohroženy.
Pokud využíváte některý z našich paušálů a jste našimi stálými zákazníky, počítáme reálně strávený čas v rámci limitu vašeho paušálu za započatou čtvrt hodinu.

Pokud využíváte hodinovou sazbu a nemáte s námi uzavřenou smlouvu o paušálu, počítáme také reálně strávený čas, ale již za každou započatou půlhodinu.

Odpracovaný čas nenatahujeme nesmyslně a za své peníze dostane vždy přesně to, co máte.
Do odpracovaného času samozřejmě počítáme vše, co souvisí s daným klientem/projektem (včetně komunikace, času stráveném na cestě na schůzku a čas pro download/upload dat pouze pokud není možné během této doby vykonávat jinou činnost pro daného klienta).
Může se to stát a není to žádný velký problém. Práce pro vás nezastavíme, ale musíme se vždy dohodnout na tom, jak budeme postupovat.

Pokud se jedná o to, že by se paušál přesáhl maximálně o 4 hodiny, je ideálním řešením čas nad rámec paušálu počítat sníženou sazbou běžné Hodinovky.

Pokud by bylo jasné, že do konce měsíce přesáhne odpracovaný čas více jak 4 hodiny, je nejvhodnějším řešením navýšit paušál na vyšší variantu.
Paušály jsou vždy účtovány za kalendářní měsíc!

Pro začátek spolupráce s využitím paušálního tarifu je tedy vždy stanoven první den v měsíci. Pokud je potřeba zahájit spolupráci během kalendářního měsíce, je čas odpracovaný do začátku kalendářního měsíce (začátku platnosti paušálu) účtován sníženou hodinovou sazbou, odpovídající hodinové sazbě paušálu.

Paušály jsou uzavřeny smluvně na určité období, které je minimálně čtvrtletní.
Platbu za paušál je možné uhradit po skončení příslušného kalendářního měsíce pro který byl zvolen paušál, nebo dle dohody před provedením prací (platba na následující kalendářní měsíc). V případě zájmu o platbu na delší období předem (čtvrtletní/pololetní/roční platba) poskytujeme slevu z ceny paušálu ve výši 4 %.

Faktury jsou zasílány eletronicky ve formátu pdf. Platby za paušály musí být uhrazeny vždy do data splatnosti vyznačené na faktuře. V případě neuhrazení do data splatnosti jsou ukončeny veškeré práce pro daného klienta do doby plné úhrady faktury.

Jak odeslat podklady

Nejsnadnější cestou je dodání podkladů e-mailem (jako příloha), nebo v případě většího objemu dat prostřednictvím služby Úschovna. V případě, že využíváte cloudové úložiště (Disk Google, Dropbox, Onedrive, Wetransfer, apod.), je možné zaslat podklady i tímto způsobem (odkaz v e-mailu). Kam a jak podklady odeslat a jaké standardy by měly splňovat, se dozvíte na naší stránce s kontakty.
Podklady je možné dodat ve fyzické podobě na nosiči CD, DVD, Flash a to jak osobně v rámci osobní schůzky, nebo jako cennou zásilku prostřednictvím České pošty na adresu, kterou vám sdělíme. Upřednostňujeme ale elektronické dodání s ohledem na povahu a následné zpracování a nakládání s vašimi daty.
Čím lépe a komplexní budou vámi dodané podklady, tím méně času strávíme nad jejich úpravou a vy ušetříte. Důležité je, aby podklady splňovaly takzvané "standardy podkladů". O tom, jak by měly vypadat podklady, aby splňovaly standardy, se dozvíte na stránce Kontakt.
Vámi zaslané podklady zpracováváme do formátů, které jsou potřebné pro váš web za využitím příslušných programů a aplikací. Dle potřeby provádíme také krácení a úpravy dodaných textů, včetně jejich korektur. Více o možnostech zpracování podkladů naleznete v sekci Co umíme.
S podklady bez ohledu na jejich povahuje pracujeme jako s důvěrnými. Dbáme maximálně na jejich bezpečí a neposkytujeme je třetím stranám. Po zpracování a jejich nasazení na váš web tato data odstraňujeme a v žádné podobě je neuchováváme. V případě vašeho zájmu jsme schopni vám zajistit zabezpečené cloudové úložiště u některého z externích poskytovatelů cloudových služeb.

Kdo jsme a jak pracujeme

Jsme sdružením profesionálů s více jak deseti lety zkušeností v oblasti tvorby a správy webových stránek a e-shopů, projektového řízení, online marketingu, PR, psychologie a copywritingu. Nejsme supermani, ale všichni naši členové jsou profesionálové s bohatými dlouholetými zkušenosti z jednotlivých oborů a odvětví online světa marketingu, produkce a reklamy. Víme, co děláme a v tom, co děláme, jsme dobří. Nejčastěji se setkáte s hlavou WEBSPRu, Pavlem Nutilem, který celý WEBSPR zaštiťuje.
V minulosti jsme spolupracovali s desítkami živnostníků a společností, jako například:
+ desítkami dalších...
Spravujeme vaše online webové prezentace a tak jsme také online. Díky tomu můžeme být efektivní a pružně reagovat na vaše požadavky. Neztrácíme čas cestováním po schůzkách, prezentacemi ani na kafíčkách v pronajatých kancelářích. Buďte v komunikaci s námi online, tak jako jsme my, a ušetřete čas. Více o způsobech, jak nás kontaktovat, naleznete zde.
S celou řadou našich klientů jsme se nikdy osobně neviděli, a přesto dlouhodobě spolupracujeme k oboustranné spokojenosti. Osobní schůzce se ale určitě nebráníme a je možná, protože víme, že osobní kontakt má svůj význam a může zodpovědět celou řadu otázek. Snažíme se být ale co nejvíce efektivní, a tak jsou i naše setkání s klienty věcné a neformální. Nehrajeme si na něco, co nejsme, hovoří za nás vykonaná práce a ne oblek a pronajatá kancelář se sekretářkou.
Když se stane, že narazíme na naše znalostní limity nebo hranice, řekneme vám o tom a nikdy vám neslíbíme něco, co nemůžeme splnit. Stejně tak se může stát, že bude naše časová kapacita dočasně vyčerpána a my vás jako nového zákazníka odmítneme. Berte to pozitivně, protože to děláme pro naše i vaše dobro - kdybychom to neudělali, kvalita našich služeb by tím utrpěla a to nechceme. Více o našich dalších zásadách a standardech se dozvíte zde.